Deschizi GM-ul pwn cu Pawno.
Te uiti la :
Cod:
CreateVehicle();
AddStaticVehicle();
Dai click pe acestea si vei vedea in bara de status (in colt) syntax-ul lor .
Syntax = Ce informatii trebuie sa dai , ca sa mearga .
Cod:
[a_samp.inc] native CreateVehicle(vehicletype, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, respawn_time);
si Static
Cod:
[a_samp.inc] native AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, color1, color2);
CreateVehicle - introduce o masina in joc .
AddStaticVehicle - creeaza spawn-ul masinii respective, cand masina va fi distrusa , atunci ea va re-aparea la spawn-ul respectiv.
Acestea doua, trebuie create de la inceputul game-ului in OnGameModeInit() .
Coordonatele, angelele si codurile culorilor pot fi gasite in : carcols.dat .
Pentru a lua pozitia/locul unei masina intrati cu Debug Mode , alegeti masina , si in locul unde vreti sa fie spawnata , scrieti in consola /save, pentru a salva coordonatele.
Coordonatele salvate vor fi gasite in : savedpositions.txt si copiezi randul respectiv.
Pentru a spawna o masina in Debug Mode scrii /v , id-urile le gasiti in vehicles.ide sau scrieti in consola : /vsel si asa va aparea o lista cu masinile existente in joc .
Am ales aceste coordonate :
2040.2279, 1344.4127, 11.0, 3.5436
AddStatic va fi :
Cod:
AddStaticVehicle(411, 2040.2279, 1344.4127, 10.6719, 3.5436, 126, 54);